VAREN NAKUP IN 100% GARANCIJA VRAČILA DENARJA!

MOŽNOST ZAMENJAVE KATEREGAKOLI LOKSSE MODELA


POZOR ! O prejetju paketov v skladu vračila ali zamenjave ne obveščamo, zato skrbno preberite spodnji opis.

Kontakt za stanje vračila in zamenjave : info@loksse.com

Pišite nam v primeru, da v navedenem roku paket ni dostavljen.


1.STE SE ZMOTILI PRI VAŠI VELIKOSTNI ŠTEVILKI OB SPLETNEM NAROČILU?

Obutev lahko pošljete nazaj, mi vam jo brezplačno nadomestimo z istim modelom ampak drugo velikostno številko!

Vaš strošek je poštnina vračila izdelka na naše podjetje.

 

2.ZAMENJAVA ALI VRAČILO IZDELKA:

POGOJ ZA VRAČILO / MENJAVO: JE ČISTA IN NEPOŠKODOVANA TER NENOŠENA OBUTEV. V NASPROTNEM PRIMERU VRAČILO KUPNINE NE BO UPOŠTEVANO. PRAV TAKO NE BO UPOŠTEVANA ZAMENJAVA.

3.POMEMBNO:

Obutev vrnete takšno kot ste prejeli. Čisto, brez prepogibov in sledi nošenja. Prosimo, da upoštevate navodila, sicer vam bomo vrnili prejeto obutev.

Kakšen je postopek? Zamenjava in vračilo je v roku 14 delovnih dni.

n  OBVEZNO PRILOŽITE RAČUN: brez računa zamenjava ali vračilo kupnine ni možno.

n  ZAMENJAVA IZDELKA: na račun zapišite ZAMENJAVA za večjo / manjšo številko.

n  VRAČILO KUPNINE IZDELKA: na račun zapišite VRAČILO in številko vašega bančnega računa.

n  EMBALAŽA VRNJENEGA IZDELKA: obutev vrnete nazaj v original pakiranju. Podatke pošiljanja zapišite na zaščitno folijo v katero boste zapakirali.


4.Kam pošljem ?

Izdelek skupaj z računom zapakirate v škatlo, jo zalepite in pošljete na naslov:


DIVAGO D.O.O  

Poštna ulica 1

2270 Ormož

 

5.REKLAMACIJA:

V postopek obravnave reklamacije pošljete obutev z original računom ali vašo fotokopijo original računa. Kopij računov ne izdajamo.

V postopek reklamacije sprejemamo le očiščeno obutev, ki bo predložena skupaj z računom. Na račun v tem primeru napišite: reklamacija obutve in razlago. Reklamacijo, ki je posledica skrite napake v obutvi, bomo upoštevali. Reklamacije ne bomo upoštevali, če obutev ni pravilno vzdrževana, negovana ali pravilno nošena oz obuvana in če je bila poškodovana zaradi mehanskih poškodb ali ne bo priloženega računa.

 

Kdaj prejmem zamenjan izdelek ali vračilo kupnine za vrnjen izdelek ?


Obutev je poslana v roku od 8 do 10 delovnih dni od prejema paketa na naše podjetje. Poslana zamenjava je odvisna od zaloge.

Vračilo kupnine je izvedeno v roku  8-10  delovnih dni. 


100% GARANCIJA – MOŽNOST VRAČILA DENARJA

Ker si pri nas želimo le zadovoljnih kupcev, lahko vsi tisti, ki z izdelkom niso zadovoljni, le tega vrnejo in dobijo kupnino nazaj.

-Izdelek mora biti vrnjen čist in nepoškodovan v 14 dneh od prevzema, priložen mora biti račun. -